Category Archives: SEO/ pozycjonowanie

Wiadomości z branży SEO, testy, nowinki i wszystkie inne informacje, z którymi powinieneś być na bieżąco, jeśli zajmujesz się pozycjonowanie stron.

Jak wykorzystać AIDA by tworzyć lepsze opisy produktów?

AIDA to termin stworzony na potrzeby marketingu, który funkcjonuje w języku biznesu już od bardzo dawna. Czym właściwie jest AIDA, co oznaczają poszczególne litery tego anglojęzycznego akronimu i w jaki sposób możemy wykorzystać metodę która się za nim kryję do tworzenia lepszych opisów produktów? Poniżej spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.

Artykuły w formie wywiadów jako sposób na zbudowanie wizerunku eksperta

Ekspertem, czyli wybitnym specjalistą w danej dziedzinie, nie można się urodzić. Z pewnością jednak ekspertem można się stać. Poprzez zgłębianie wiedzy, ciężką pracę, determinację. Składowych wizerunku eksperta jest co najmniej kilka. Są też sposoby, aby taki wizerunek kształtować. Jednym z nich jest odpowiednio przeprowadzony wywiad. W dzisiejszym artykule bliżej przyjrzymy się temu zagadnieniu, przeanalizujemy komu…

Continue reading

Najczęstsze problemy copywriterów i sposoby radzenia sobie z nimi.

Copywriting ma obecnie ogromne znaczenie, jeśli chodzi o działania marketingowe. I to nie tylko w Internecie. Niestety, osoby zajmujące się profesjonalnie tworzeniem treści napotykają na różnego rodzaju trudności. Najczęściej wynikają one z braku zrozumienia na linii copywriter – klient/odbiorca. Oto kilka najczęstszych sytuacji, z którymi jako copywriterzy, spotykamy się w twórczej codzienności.

Darmowy e-book o SEO Content Marketingu

Wczoraj, w godzinach popołudniowych, do sieci trafiła bardzo wartościowa publikacja dotycząca treści na stronach www. SEO Content Marketing… czyli jak zwiększyć ruch dobrymi słowami to darmowa publikacja autorstwa Marty Gryszko oraz Karoliny Gudeckiej, stanowiąca kompendium wiedzy dotyczącej najrozmaitszych treści na stronach internetowych. Książka to mnóstwo informacji zarówno dla pozycjonerów, marketingowców, właścicieli stron czy nawet początkujących…

Continue reading

9 wskazówek po czym poznać dobrego copywritera

Copywriter to stosunkowo nowy zawód, który powstał wraz z pojawieniem się profesjonalnej reklamy. Obecnie staje się on nie tylko coraz bardziej popularny, ale wręcz niezbędny, zwłaszcza w agencjach marketingowych i firmach zajmujących się pozycjonowaniem stron www. Właśnie dlatego na rynku mamy coraz więcej oferty dotyczących profesjonalnego (przynajmniej z nazwy) copywritingu. Jak się pośród nich odnaleźć?…

Continue reading

Dobry copywriter… Jak go znaleźć?

Rozwój internetu sprawia, że coraz więcej osób widzi w nim źródło swoich dochodów. Jak grzyby po deszczu powstają nowe sklepy internetowej, strony firmowe oraz platformy sprzedażowe. Coraz większy szum informacyjny i ogrom konkurencji sprawia, że dotarcie do konkretnego odbiorcy jest bardzo trudne. A przecież swoją ofertę w sieci można wyróżnić jedynie za pomocą słów i…

Continue reading

Dlaczego warto prowadzić fanpage?

Social media w ciągu ostatnich kilku lat stały się jednym z głównych narzędzi marketingu internetowego. Coraz więcej osób tworzy tam konta i szuka znajomych czy rozrywki, a nie rzadko opinii o produktach czy nowych marek. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm dba o swój wizerunek na tego typu portalach. Portale społecznościowe odnotowują obecnie bardzo…

Continue reading

Czynniki utrudniające pracę pozycjonera

W pracy specjalisty SEO nierzadko stajemy przed podobnymi problemami, swojego rodzaju przeszkodami, które utrudniają lub nawet uniemożliwiają nam realizację określonych celów. Poniżej zebraliśmy listę tych, które wydają się być najpowszechniejsze i najbardziej widoczne. Choć są dość oczywiste, czasem ciężko jest je dostrzec, a jak wiadomo, znalezienie problemu stanowi pierwszy krok w kierunku jego zniwelowania…

WeSEOłych Świąt! Życzenia + prezent!

W związku ze zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi, wszystkim naszym dotychczasowym i przyszłym klientom chcielibyśmy złożyć najserdeczniejsze życzenia, dużo spokoju, zdrowia jak również powodzenia na płaszczyźnie biznesowej. Realia wymuszają na nas życie na wysokich obrotach, ciągły pośpiech, natychmiastowe reagowanie na różne zdarzenia i dostępność od zmierzchu do świtu. Postarajmy się wykorzystać zbliżający się czas na znalezienie…

Continue reading