Category Archives: Blog

Blog TXT4SEO.pl, na którym znajdą się wszystkie informacje odnośnie działania naszej platformy i całej agencji. Najświeższe wiadomości o produktach, promocjach itp.

Zasada trzech korzyści jako sposób na poprawę opisów produktów w sklepie internetowym.

Jak wykorzystać zasadę trzech korzyści do tworzenia opisów produktów?

Każdemu posiadaczowi sklepu internetowego zależy na tym, aby jego strona jak najlepiej konwertowała się na sprzedaż. Aby to osiągnąć potrzebujemy między innymi skutecznych opisów produktów. Jak sprawić żeby opis przekonał klienta do zakupu? Jedną z najmocniej rekomendowanych i zarazem najprostszych do zastosowania metod jest zasada korzyść/korzyść/korzyść, nazywana również zasadą Hershella Gordona Lewisa.

Agencja copywritingowa czy copywriter freelancer – komu powierzyć przygotowanie contentu?

Dlaczego firma copywritingowa jest lepsza niż copywriter na umowę o dzieło?

Content marketing cieszy się obecnie ogromnym zainteresowaniem, a hasło content is the king zna już chyba każdy. Nie każdy jednak ma czas i umiejętności, by tworzyć treści samemu. Na szczęście na rynku podaż specjalistów od tworzenia wartościowej treści jest naprawdę duża. Pozostaje jednak pytanie, komu powierzyć takie zadanie: agencji copywritingowej czy copywriterowi – freelancerowi?

Artykuły w formie wywiadów jako sposób na zbudowanie wizerunku eksperta

Dlaczego warto zlecić przeprowadzenie wywiadu?

Ekspertem, czyli wybitnym specjalistą w danej dziedzinie, nie można się urodzić. Z pewnością jednak ekspertem można się stać. Poprzez zgłębianie wiedzy, ciężką pracę, determinację. Składowych wizerunku eksperta jest co najmniej kilka. Są też sposoby, aby taki wizerunek kształtować. Jednym z nich jest odpowiednio przeprowadzony wywiad. W dzisiejszym artykule bliżej przyjrzymy się temu zagadnieniu, przeanalizujemy komu…

Continue reading

Najczęstsze problemy copywriterów i sposoby radzenia sobie z nimi.

Problemy copywritera - jak sobie z nimi poradzić?

Copywriting ma obecnie ogromne znaczenie, jeśli chodzi o działania marketingowe. I to nie tylko w Internecie. Niestety, osoby zajmujące się profesjonalnie tworzeniem treści napotykają na różnego rodzaju trudności. Najczęściej wynikają one z braku zrozumienia na linii copywriter – klient/odbiorca. Oto kilka najczęstszych sytuacji, z którymi jako copywriterzy, spotykamy się w twórczej codzienności.

Darmowy e-book o SEO Content Marketingu

Ebook o content marketingu

Wczoraj, w godzinach popołudniowych, do sieci trafiła bardzo wartościowa publikacja dotycząca treści na stronach www. SEO Content Marketing… czyli jak zwiększyć ruch dobrymi słowami to darmowa publikacja autorstwa Marty Gryszko oraz Karoliny Gudeckiej, stanowiąca kompendium wiedzy dotyczącej najrozmaitszych treści na stronach internetowych. Książka to mnóstwo informacji zarówno dla pozycjonerów, marketingowców, właścicieli stron czy nawet początkujących…

Continue reading

9 wskazówek po czym poznać dobrego copywritera

Dobry copywriter - po czym go poznasz?

Copywriter to stosunkowo nowy zawód, który powstał wraz z pojawieniem się profesjonalnej reklamy. Obecnie staje się on nie tylko coraz bardziej popularny, ale wręcz niezbędny, zwłaszcza w agencjach marketingowych i firmach zajmujących się pozycjonowaniem stron www. Właśnie dlatego na rynku mamy coraz więcej oferty dotyczących profesjonalnego (przynajmniej z nazwy) copywritingu. Jak się pośród nich odnaleźć?…

Continue reading

Dobry copywriter… Jak go znaleźć?

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Rozwój internetu sprawia, że coraz więcej osób widzi w nim źródło swoich dochodów. Jak grzyby po deszczu powstają nowe sklepy internetowej, strony firmowe oraz platformy sprzedażowe. Coraz większy szum informacyjny i ogrom konkurencji sprawia, że dotarcie do konkretnego odbiorcy jest bardzo trudne. A przecież swoją ofertę w sieci można wyróżnić jedynie za pomocą słów i…

Continue reading