Category Archives: Blog

Blog TXT4SEO.pl, na którym znajdą się wszystkie informacje odnośnie działania naszej platformy i całej agencji. Najświeższe wiadomości o produktach, promocjach itp.

Zaczęło się od Steve’a Jobsa, czyli o tym jak opowieść staje się produktem

Któż nie pamięta charyzmatycznego prezesa i założyciela marki Apple – Steve’a Jobsa, który z konferencji prezentujących nowości amerykańskiego giganta stworzył prawdziwe show, na którym chciał być i musiał być każdy szanujący się dziennikarz technologiczny świata. Z zapartym tchem śledzono to, w jaki sposób opowiada o najważniejszych nowościach technologicznych swojej firmy. Wykorzystanie jego opowieści, wyjątkowej siły…

Continue reading

Pycha kroczy przed upadkiem, czyli co Ty wiesz o grzechach głównych blogerów w e-commerce

Mnogość blogów, które zarzucają nas wieloma informacjami jest dziś porażająca. Dlatego właśnie tak istotne jest, aby umieć w tym gąszczu wyłowić perełki, takich twórców blogów, którzy nie zważają na trendy, a myślą o czytelnikach. Jest ich niewielu, jednak zwykle uczciwość się opłaca. Jeśli jednak jesteś jednym z tych twórców, którzy nie mogą odnieść sukcesu w…

Continue reading

8 sposobów na facebookowy wpis idealny

Dobry wpis powinien wykazywać kilka ważnych cech, które sprawią, że stanie się on zauważony. To podstawowa kwestia, gdyż jego zasięg i sposób oddziaływania wpływają na sposób kształtowania wizerunku firmy. Odpowiednio skonstruowane wiadomości mają szansę zostać udostępnione i zdobyć jak największy zasięg, dzięki czemu Twój produkt czy Twoja usługa mają szansę stać się rozpoznawalne, co przełoży…

Continue reading

Oni od zawsze są razem. Czy wiesz co łączy seks i content marketing?

Choć brzmi to niedorzecznie, w rzeczywistości jest jak najbardziej na miejscu. Porównanie content marketingu do seksu nie mija się z celem. Tak naprawdę lista cech wspólnych jest wyjątkowo długa, a to z kolei sprowadza się do prostego wniosku – siódmy dzień czerwca powinien być Międzynarodowym Dniem Seksu oraz Content Marketingu. Jak wiele łączy tych dwoje?…

Continue reading

Jak ułożyć dobry tytuł? 10 patentów, które warto wdrożyć!

Podstawowym zadaniem nagłówków artykułów jest przyciągnięcie odbiorców. To właśnie te kilka słów ma sprawić, że potencjalny czytelnik zdecyduje się kliknąć i zagłębić nieco bardziej w artykuł. Z jednej strony tytuł nie powinien zbyt wiele zdradzać, być zbyt konkretny i nadmiernie oczywisty. Z drugiej powinien zaciekawić, zasiać ziarno niepewności i uruchomić wyobraźnię odbiorcy. Powinien w interesujący…

Continue reading

7 pomysłów na promocję produktu w sklepie internetowym

Zasięg reklamy internetowej staje się coraz większy, a Internet już od dawna jest niezwykle skutecznym orężem w dłoni przedsiębiorców. Dobrze prowadzone działania w sieci pozwalają sukcesywnie zwiększać ruch w e-sklepie. Poniżej przyjrzymy się kilku popularnym metodom na skuteczną promocję produktu.

Jak szybkiej odpowiedzi oczekują użytkownicy Facebooka?

Media społecznościowe nie tylko stają się coraz powszechniejsze, ale już na dobre wplotły się w naszą codzienność. Dobę wypełnia przeglądanie ściany, wrzucanie postów i lajkowanie zdjęć. Co ważne, Facebook jest nie tylko miejscem rozrywki, ale także źródłem informacji i przestrzenią biznesową. Wiele firm, restauracji, sklepów i innych instytucji posiada swój własny fanpage, na którym upublicznia…

Continue reading

Jak tworzyć content „pod smartfony”?

Rok 2015 (kiedy to było!) miał być rokiem przełomowym w marketingu internetowym: Google w kwietniu poinformowało webmasterów, że dostosowanie strony pod urządzenia mobilne będzie decydowało o jej pozycji w wyszukiwarce. W praktyce okazało się, że polityka Google sprawi, że strony niezoptymalizowane na urządzenia mobilne będą lądować niżej na liście wyników niż te, które są do…

Continue reading

Zasada trzech korzyści jako sposób na poprawę opisów produktów w sklepie internetowym.

Jak wykorzystać zasadę trzech korzyści do tworzenia opisów produktów?

Każdemu posiadaczowi sklepu internetowego zależy na tym, aby jego strona jak najlepiej konwertowała się na sprzedaż. Aby to osiągnąć potrzebujemy między innymi skutecznych opisów produktów. Jak sprawić żeby opis przekonał klienta do zakupu? Jedną z najmocniej rekomendowanych i zarazem najprostszych do zastosowania metod jest zasada korzyść/korzyść/korzyść, nazywana również zasadą Hershella Gordona Lewisa.