Category Archives: SEO i e-marketing

Informacje dotyczące pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych oraz marketingu internetowego, przykłady ciekawych kampanii, e-mail marketing, Adwords i inne. Odpowiadamy i podpowiadamy jak copywriting i content marketing wspiera działania SEOwców i e-marketerów.

7 pomysłów na promocję produktu w sklepie internetowym

Zasięg reklamy internetowej staje się coraz większy, a Internet już od dawna jest niezwykle skutecznym orężem w dłoni przedsiębiorców. Dobrze prowadzone działania w sieci pozwalają sukcesywnie zwiększać ruch w e-sklepie. Poniżej przyjrzymy się kilku popularnym metodom na skuteczną promocję produktu.

Artykuły w formie wywiadów jako sposób na zbudowanie wizerunku eksperta

Dlaczego warto zlecić przeprowadzenie wywiadu?

Ekspertem, czyli wybitnym specjalistą w danej dziedzinie, nie można się urodzić. Z pewnością jednak ekspertem można się stać. Poprzez zgłębianie wiedzy, ciężką pracę, determinację. Składowych wizerunku eksperta jest co najmniej kilka. Są też sposoby, aby taki wizerunek kształtować. Jednym z nich jest odpowiednio przeprowadzony wywiad. W dzisiejszym artykule bliżej przyjrzymy się temu zagadnieniu, przeanalizujemy komu…

Continue reading

9 wskazówek po czym poznać dobrego copywritera

Dobry copywriter - po czym go poznasz?

Copywriter to stosunkowo nowy zawód, który powstał wraz z pojawieniem się profesjonalnej reklamy. Obecnie staje się on nie tylko coraz bardziej popularny, ale wręcz niezbędny, zwłaszcza w agencjach marketingowych i firmach zajmujących się pozycjonowaniem stron www. Właśnie dlatego na rynku mamy coraz więcej oferty dotyczących profesjonalnego (przynajmniej z nazwy) copywritingu. Jak się pośród nich odnaleźć?…

Continue reading

Dobry copywriter… Jak go znaleźć?

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Rozwój internetu sprawia, że coraz więcej osób widzi w nim źródło swoich dochodów. Jak grzyby po deszczu powstają nowe sklepy internetowej, strony firmowe oraz platformy sprzedażowe. Coraz większy szum informacyjny i ogrom konkurencji sprawia, że dotarcie do konkretnego odbiorcy jest bardzo trudne. A przecież swoją ofertę w sieci można wyróżnić jedynie za pomocą słów i…

Continue reading

Czynniki utrudniające pracę pozycjonera

Praca pozycjonera - co ją utrudnia?

W pracy specjalisty SEO nierzadko stajemy przed podobnymi problemami, swojego rodzaju przeszkodami, które utrudniają lub nawet uniemożliwiają nam realizację określonych celów. Poniżej zebraliśmy listę tych, które wydają się być najpowszechniejsze i najbardziej widoczne. Choć są dość oczywiste, czasem ciężko jest je dostrzec, a jak wiadomo, znalezienie problemu stanowi pierwszy krok w kierunku jego zniwelowania…

SEO w 2016 roku… cz. 2

Jak zmienia się SEO?

O SEO w 2016 roku pierwotnie miał powstać jeden artykuł. Finalnie jednak okazało się, że wiadomości jest tak dużo, rozbijemy materiał na dwie części. W poprzednim wpisie powspominaliśmy trochę jak kiedyś wyglądało pozycjonowanie i skupiliśmy się na takich zagadnieniach jak kres modelu rozliczeniowego z firmami pozycjonerskimi w oparciu o efekt, mobilne wersje stron oraz wyszukiwanie…

Continue reading