Content marketing na wysokim poziomie - fachowe artykuły z publikacją.

Content marketing

Słowo ma ogromną moc sprawczą, z której jednak nie zawsze umiemy skorzystać. Odpowiednio sformułowanecontent-marketing komunikaty mogą bowiem wpłynąć nie tylko na to, że zmienimy zdanie, ale również swoje zachowanie czy przekonania. Pozornie niezauważalne hasła mogą w rzeczywistości odmienić nasze życie.

Słowo mówione ma odpowiedni wydźwięk, ton oraz ładunek emocjonalny. W jednej sekundzie można nim przekazać tak wiele. Wartość słowa w nowoczesnych mediach nie jest mniejsza, zmienia się natomiast jego charakter. Sztuką jest formułowanie treści i komunikatów, które dotrą do odbiorcy tylko za pośrednictwem jednego zmysłu – wzroku. Właśnie dlatego content marketing jest tak istotny w przypadku stron internetowych.

Staje się on on nie tylko popularnym, ale również obecnie najskuteczniejszym narzędziem pozwalającym pozyskać danego odbiorcę. Jego motorem napędowym jest coraz większa trudność przebicia się firmie, z konkretnym przekazem, przez internetowy szum. Narzędzia takie jak AdBlock, DVR czy caller ID sprawiają, że coraz trudniej dotrzeć do konsumenta. Obecnie nie liczy się ilość treści, ale ich jakość, która ma sprawić, że odbiorca sam trafi na naszą stronę.

Czym jest content marketing

Najprościej ujmując, jest to tworzenie wartościowych treści skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Nie chodzi tylko o dobór właściwych słów, ale o wizualną całość tworzącą konkretny przekaz. Może to być zarówno filmik, komiks, poradnik, webinar, czy ikonografika, ważne aby został on zapamiętany przez danego odbiorcę. Istotą content marketingu jest angażowanie odbiorców oraz wywołanie określonego wpływu na danego konsumenta. Właśnie dlatego treści powinny być nie tylko ciekawe, ale przede wszystkim perswazyjne, czyli odwoływać się do racjonalnych argumentów i korzyści jakie może osiągnąć dany odbiorca. Powinny również przybliżać potencjalnego klienta do Twojej marki.

Co najważniejsze powinny być dopasowane do celu oraz charakteru danej strony internetowej. Za pomocą content marketingu można równie dobrze: sprzedawać produkty, budować pozycję marki w sieci czy prowadzić działania PR-owe. Ważne jest, aby komunikat dystrybuowanych treści był jasny, spójny i jednoznaczny. Nie może się zdarzyć, że inny przekaz znajdzie się w mediach społecznościowych, a inny na stronie internetowej. Chodzi o to, aby strategia oparta o content marketing miała jasno określone cele, których efekty przyniosą, w przyszłości, wymierne korzyści. Jednak zbudowanie skutecznej strategii nie jest łatwe, wymaga bowiem przemyślanych posunięć na wielu frontach oraz konsekwentnych działań. Właśnie dlatego budowanie strategii content marketingu powinno się powierzyć zawodowcom, osobom, które mają w tej dziedzinie doświadczenie.

Dlaczego warto postawić na content marketing

Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Forrester, obecnie konsumenci nawet do 90% drogi zakupowej, przebywają bez kontaktu ze sprzedającym. Okazuje się, że szukają wybranych produktów tylko dzięki komunikatom zamieszczonym w różnych miejscach sieci. Jak zauważyło imediaconnection.com, aż 60% użytkowników korzystniej odbiera daną markę, jeżeli prezentuje ona ciekawe i wartościowe treści. Okazuje się, że content marketing to działanie nie tylko modne, ale przede wszystkim bardzo skuteczne, właśnie dlatego stawiają na nie najlepsi.

cont-markWedług wyników badań przeprowadzonych przez Content Marketing Instytut 60 procent najlepszych marketerów w ciągu najbliższych 12 miesięcy planuje zwiększyć budżet na działania content marketing. Obecnie przeznaczają na niego ponad 1/3 wszystkich środków. Więcej na temat skuteczności działania za pomocą treści można znaleźć na: interaktywnie.com, forbes.pl czy contentmarketinginstitute.com. Prezentowane dane mówią same za siebie, jeżeli więc chcesz osiągnąć sukces w sieci powinieneś już dziś zmienić strategię marketingu w swojej firmie na content marketing.

Na czym dokładnie polega usługa?

Nie ma firmy czy branży, w której właściwa komunikacja z odbiorcą nie przyniosłaby wymiernych korzyści. Bez względu na to, na jakim rynku działa Twoja firma, przygotujemy atrakcyjne treści i umieścimy je na stronach wartościowy, mających szerokie grono czytelników i lubianych przez Google.

Do wyboru masz dwa warianty:

  • zlecenie pojedyncze
  • pakiet wpisów- kampania content marketingowa

Jeżeli nie wiesz jak skutecznie dotrzeć do swojego klienta, zaufaj TXT4SEO!

Ile stron znajduje się w bazie?

Można powiedzieć, że baza stron jest nieograniczona. Wszystko, ze względu na jej rotacyjny charakter. Wciąż dodajemy do niej nowe rekordy, a pozbywamy się starych, na których zamieszczaliśmy już artykuły. Wszystko po to, żeby zachować maksymalną naturalność, w trosce o Ciebie i Twoich klientów.

Proces realizacji zamówienia

Przed rozpoczęciem zlecenia, będziemy prosili Cię o odpowiedzenie na kilka pytań. Pomoże nam to w zrozumieniu Twojej branży, poznaniu jej oraz profilu Twojego klienta. Następnie przygotujemy wysokiej jakości artykuł i prześlemy Ci go, do sprawdzenia pod kątem merytorycznym. Po akceptacji,  do wyboru dostaniesz kilka adresów serwisów, na których wpis może zostać umieszczony i SAM WYBIERZESZ, gdzie napisany przez nas artykuł ma trafić.

Jeśli postawiłeś na całą kampanię, na początku dostaniesz do zaakceptowania harmonogram działania, reszta odbywa się tak, jak w przypadku pojedynczego zlecenia. Dodatkowo, możesz wykupić pakiet rozszerzony o content PR (z zakresem ustalanym indywidualnie, m.in. social media, marketing wirusowy, e- mail marketing).