Copywriterzy - Copywriting i content marketing - agencja copywritingowa TXT4SEO.pl

Copywriterzy

Celina

onacopyCopywriter z wyboru, bo nigdy nie chciała się zmuszać do pracy. Zaczynała jako twórca prostych, podstawowych tekstów pozycjonujących, z grzejnikami i Marylin Monroe w roli głównej. Dziś posiada ponad 5-letnie doświadczenie w pracy copywritera freelancera.

Pracuje wyłącznie jako ghostwriter. Miała przyjemność widzieć swoje teksty na stronach Vichy.pl, Allegro.pl, PKO czy NBP. W związku z tym, że równolegle zajmuje się wyszukiwaniem informacji na zlecenie jest w stanie stworzyć tekst praktycznie na każdy temat w oparciu o dowolnie wybrane źródła internetowe. Doświadczenie zawodowe związane z ponad roczną pracą poza granicami kraju sprawia, że są to również źródła anglo i rosyjskojęzyczne.

Preferowaną przez nią tematyką pozostają: finanse i bankowość, dom i rodzina, uroda i zdrowie, czas wolny i hobby, edukacja oraz kultura i rozrywka. Jako politolog z wykształcenia tworzy także teksty o tematyce społeczno-politycznej oraz historycznej. Natomiast pielęgnowana od czasów szkoły średniej „mania podróżowania” sprawia, że z równie wielką przyjemnością wychodzą spod jej ręki artykuły o tematyce turystycznej i podróżniczej.

Drugi zawód „Mama” czyni z niej wiernego fana gadżetów, zabawek i gier dla dzieci. Spostrzeżeniami na temat tych cudów techniki chętnie się dzieli, także na piśmie. Kuchenny eksperymentator i buntownik podejmuje się również niełatwego tematu jakim są kulinaria i sprawia, że czyta się to z wielkim apetytem na więcej. Weteran nocnych maratonów filmowych, bo tylko wtedy ma czas na chodzenie do kina, niegdysiejszy pożeracz książek, a teraz częściej słuchacz audiobooków, chętnie obejrzy niejeden film, przeczyta książkę i podzieli się wrażeniami.

Kacper

oncopyPonad 6 lat doświadczenia w copywritingu. Zaczynał od treści pod SEO – opisów do katalogów i krótkich tekstów na konkretne słowa kluczowe. Inspiracją do pierwszych poważniejszych działań w obszarze tworzenia tekstów były doświadczenia na rynku eventowym. Organizacja imprez klubowych, a także promowanie tych wydarzeń w mediach społecznościowych: posty na Facebooku i aktywność na (jeszcze wtedy żyjącym i skutecznym) MySpace.
Kolejne lata to integrowanie wiedzy z zakresu psychologii marketingu i kreacji treści sprzedażowych oraz promocyjnych. Współpracował z wieloma firmami, współtworzył blogi związane z rynkiem usług księgowych i rozwojem osobistym.
Dziś stawia przede wszystkim na doskonalenie wiedzy. Na uczenie się skutecznych
i wymagających kreatywności technik. Lubi pisać, również sam dla siebie, tworzyć historie, które pozwalają bawić się metaforą. Takie najchętniej udostępnia szerszemu gronu. Te, które przykują uwagę swoją zawartością, przemycając przydatną wiedzę i przekazy, które pozostają w pamięci.
Poza pisaniem zajmuje się organizacją eventów klubowych i marketingowych. Swoje bio najchętniej zleciłby komuś innemu. Człowiek od treści. Dla ludzi.

Ada

onacopyCopywritingiem zajmuje się profesjonalnie od 8 lat, czyli właściwie od momentu, gdy skończyła studia polonistyczne. Tworzy treści ofertowe i reklamowe oraz mailingi. Wciąż poszukuje nowych inspiracji, potrafi znaleźć je w każdej dziedzinie życia. Nieustannie dokształca się również w zakresie marketingu i reklamy, nie tylko czytając branżowe blogi, ale i uczestnicząc w licznych kursach czy webinarach. Dzięki temu potrafi pokazać korzyści i przekonać odbiorcę do tego, że warto zainteresować się danym tematem.

Na co dzień miłośniczka sportów ekstremalnych, ma za sobą m. in. kilkadziesiąt skoków ze spadochronem. Uwielbia zwierzęta, sama ma dwa psy. Ulubione tematyki oczywiste, ze względu na zainteresowania.

Patryk

oncopyPisanie treści sprzedażowych fascynuje mnie od zawsze. Uwielbiam tworzyć ze słów, które powodują chęć sięgnięcia po… no właśnie. Masz do sprzedania produkt? Chcesz wypromować swoje usługi, a nie wiesz jak to zrobić? Odpowiedź jest prosta. Tekstem. Takim, który będzie wciągający dla Czytelnika. Czyli Twojego przyszłego Klienta. Weź pod uwagę jedno. Stworzenie sprzedażowej treści jest jednym z kroków. Ale nie tym pierwszym. Zanim coś sprzedasz, musisz dać się poznać. Potem sprawić, by Twój Odbiorca Cię polubił. Przecież wiadomo, że chętniej kupujemy od tych, których znamy. Kolejny krok, na który stawiam w tekstach to zaufanie. Obdarzenie zaufaniem kogoś, od kogo kupujesz – to wyzwanie. Na szczęście, wiem jak skutecznie mu podołać. Jeżeli zależy Ci na tym, by sprzedawać więcej i łatwiej – po prostu się skontaktujmy.

Michał

oncopyPo wielu latach wysłuchiwania i czytania komplementów, komunikatów w stylu „całkiem niezły jesteś w tym pisaniu” albo otrzymywaniu próśb od rodziny i znajomych: „Proszę napisz za mnie ten list” czy „Wymyśl mi jakieś ładne życzenia”, zrozumiał, że jego kariera w usługach IT nieco zmieni swoje oblicze. Na dzień dzisiejszy, mając ponad 9 lat doświadczenia w tym obszarze, bardziej skupia się na dostarczaniu technicznego contentu. Na blogi, strony, fejsa… Wszędzie tam, gdzie trzeba zainteresować czytelnika – odbiorcę, wiedzą z zakresu IT, nowych technologii czy gadżetów.

Paula

onacopyKocha muzykę. W różnych odsłonach i częstotliwościach. Tak jest od lat. Choć nie jest profesjonalnym instrumentalistą, lubi czasem wziąć gitarę do ręki i zakłócić nieskażoną ciszę. Do tekstów podchodzi jednak zupełnie inaczej. Ostatnie lata spędziła na pisaniu konceptów, historii, artykułów i innych słownych wariacji. Zarówno tych przeznaczonych do publikacji online, jak i w tradycyjnej, papierowej formie. Zajmuje się głównie tworzeniem treści na blogi. Najlepiej znany jest jej obszar marketingu. Dobrze radzi sobie również z finansami, wielokrotnie pisała na blogi związane z księgowością, kredytami i pożyczkami. Ale tak naprawdę poradzi sobie z każdą tematyką, chociaż nie cierpi tekstów turystycznych – ciężko powiedzieć, dlaczego.

Prywatnie dużo czyta, od pewnego czasu tworzy też coś na kształt e-booka. Będzie to publikacja dla osób, które chcą postawić pierwsze kroki w obszarze promowania swojego biznesu w sieci. Konkrety, bez „żebrolajków”.

Kamila

 

onacopyW jej przypadku cała zabawa – teraz już na poważnie – z copywritingiem, zaczęła się w roku 2012. Wtedy, po warsztatach fotografii, usiadła do przygotowania krótkiego tekstu o sobie, który miał stanowić wprowadzenie do jej twórczości „foto”. I coś drgnęło…

Uwielbia podróże, fascynuje ją architektura i dynamika dużych miast. To, przed czym jedni uciekają w spokojne klimaty na obrzeżach, ją przyciąga jak magnes. Dziś zajmuje się głównie tematyką lifestyle – pisze o modnych dodatkach do wnętrz czy gadżetach oraz naturalnie o fotografii. Stara się jednak nie ograniczać: jednego dnia pisze ciekawy artykuł o ubezpieczeniach na życie,  innego chętnie „popełnia” luźny tekst „turystyczny”, o ciekawych klubach w Berlinie, a jeśli musi, opisuje zalety elektronarzędzi.

Od kilku miesięcy już w pełni żyje pisaniem. I z pisania. Gwarantuje wsparcia w zakresie tworzenia tekstów i pomoc w zmianie nastawienia do niego. Jest przekonana o tym, że pisanie tekstów można polubić. Że, tak jak ona sama, można je nawet pokochać.

Natala

onacopyZaczęło się od stażu w lokalnej gazecie. Tak naprawdę, ciężko nazwać to stażem, bo nigdy nie wiedziała co danego dnia będzie robić. Na szczęście, w redakcji miała ekspres, który sam parzył świetną kawę. Dlatego mogła zajmować się „tekstowymi” działaniami. Najpierw krótkie notki o wydarzeniach w regionie, potem zaczęła dostawać poważniejsze artykuły. Kariera nabierała tempa… Poznała chłopaka, specjalistę od e- marketingu, który wdrożył ją w temat i któremu pomagała w „contentowej” warstwie pracy. Nieuniknione więc było, że na stałe została w branży.

Dzisiaj jest doświadczonym copy, mającym na koncie setki napisanych tekstów. Posiada dużą wiedzę z zakresu e- commerce i marketingu internetowego, zwłaszcza jeśli chodzi o SEO.

Prywatnie jest miłośniczką jazdy na nartach oraz jazzu.

Niko

oncopyW przeciwieństwie do swoich kolegów i koleżanek, nie może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem. Zawodowo pisaniem zajmuje się zaledwie od kilku miesięcy. Jego atutem jest jednak perfekcyjna znajomość języków angielskiego i włoskiego. Potrafi stworzyć perfekcyjne językowo treści, ujmuje kreatywnością i stylem. Pracuje bardzo dużo, a jego dorobek każdego dnia staje się coraz pokaźniejszy.

I inni…

Oprócz wymienionych wyżej osób, współpracujemy z wieloma innymi copywriterami, tłumaczami i korektorami. Z częścią jednorazowo, z innymi dłużej, zawsze jednak dokładnie sprawdzając każdą osobę i wybierając tylko tych partnerów, którzy spełniają najwyższe standardy, jakie sobie wyznaczyliśmy, w naszej agencji.

Oczywiście nasza załoga cały czas się powiększa, jeśli czujesz się na siłach i chcesz do nas dołączyć, wyślij zgłoszenie.