Opisy produktów do sklepów internetowych - teksty, które sprzedają!

Opisy produktów

Ilość sklepów Internetowych rośnie w lawinowym tempie. Żeby wyróżnić się na tle powiększającej się konkurencji, e- przedsiębiorcy prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych sposobów promocji, wysyłaniu dziesiątek kodów rabatowych, czy zasypywaniu skrzynek mailowych Internautów. Tymczasem podstawową sprawą, o którą należy zadbać w sklepie internetowym, są dobre opisy produktów. Opisy, które nie tylko zachęcą potencjalnego klienta do zakupów, ale i zwiększą widoczność samego sklepu w wyszukiwarkach.

Dlaczego warto inwestować w profesjonalne opisy produktow do sklepów internetowych

Warunek jest jeden: opisy muszą być dobre, przygotowane w sposób profesjonalny, uwzględniający zarówno zasady sprzedażowe, marketingowe, pisane językiem korzyści, jak i zgodne z zasadami SEO.

Jak pokazują liczne badania (Nielsen Norman Group, Cooper Murphy Copywriters) profesjonalne opisy produktów to doskonała inwestycja. Dobre opisy zwiększają wskaźnik użyteczności o 124%, ruch z wyszukiwarek o 50%, a konwersję nawet o 30%.

Dobry opisy produktu, czyli jaki?

Opisy dostarczane przez producentów są z reguły całkiem dobrze napisane, są profesjonalne i zawierają wiele szczegółów. Ich problemem jest jednak to, że nie spełniają kluczowej funkcji sklepu internetowego: nie sprzedają!

Opisy produktów do sklepów internetowych mają wpływać Opisy produktów dla sklepów internetowychna decyzje zakupowe klientów. Nie mogą oni dotknąć towaru, a chcą go dokładnie poznać. Jednocześnie zależy im na czasie, zakupy w sieci mają być szybkie. Należy więc dostarczyć klientowi opis czytelny i wyczerpujący, jednocześnie łatwy w odbiorze.

Opis taki powinien przedstawić produkt w dobrym świetle, podkreślać jego atuty i zachęcać do zakupu, również przy wykorzystaniu tzw. Unique Selling Proposition sklepu oraz technik sprzedaży takich jak AIDA czy zasada potrójnych korzyści Hershella Gordona Lewisa.

Opisy produktów seo

Nie wolno jednak zapominać o tym, że opisy produktów muszą być również zgodne z zasadami SEO. Odpowiednia optymalizacja dla robotów wyszukiwarki pomoże Twoim klientom trafić do Twojego sklepu i przybliży ich do tego, co najistotniejsze – zakupu.

Unikalne meta tagi dla każdego produktu

Optymalizacja opisów produktów pod wyszukiwarki to jednak nie tylko sprytne ulokowanie słów kluczowych. To również indywidualne dla każdego produktu meta tagi: tytuł <title> oraz opis strony <description>.  Zamawiają opisy produktów w TXT4SEO, do każdego tekstu otrzymasz gratis opisy meta, zoptymalizowane pod SEO i zgodne z obowiązującymi aktualnie normami wyszukiwarki.

jak tworzyć dobre opisy produktów

Opisy produktów – rodzaje

Oferujemy trzy rodzaje opisów produktów, różniące się między sobą przeznaczeniem i poziomem złożoności. Dzięki takiemu rozróżnieniu każdy może dobrać opis idealny dla siebie i swojego sklepu.

Opis SEO

Podstawowy opis produktu, najczęściej wybierany przez naszych klientów, doskonale sprawdzający się w większości sklepów internetowych. Opis zoptymalizowany pod wyszukiwarki (przyjazny SEO), jednocześnie ukazujący klientowi główne zalety produktu.

Opis specjalistyczny

Specjalistyczny opis produktu stanowi rozszerzoną wersję opisu SEO i dedykowany jest do sklepów oferujących mniej popularny i bardziej złożony asortyment, takich jak produkty techniczne, medyczne i inne wymagającej specjalistycznej wiedzy, słownictwa lub wyjątkowo kreatywnego podejścia.

Opis premium

Opisy produktów dedykowane klientom o największych wymaganiach, pisane według precyzyjnych, często specjalistycznych czy nietypowych wymagań. Wykorzystują zaawansowane techniki sprzedaży takie jak AIDA czy zasada potrójnych korzyści Hershella Gordona Lewisa, sprytnie wplecione, chwytliwe nagłówki albo zwiększające atrakcyjność opisu, elementy graficzne.



Opisy SEO
---

6 - 10 zł netto / 1000 znaków



Opisy specjalistyczne
---

10 - 20 zł netto / 1000 znaków



Opisy premium
---

Od 20 zł netto / 1000 znaków


Opisy produktów zachęcające do zakupu.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

Opisy produktów zachęcające do zakupu.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

Opisy produktów zachęcające do zakupu.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

Zawierają słowa kluczowe.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

Zawierają słowa kluczowe.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

Zawierają słowa kluczowe.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

-

Do produktów specjalistycznych, wymagających eksperckiej wiedzy lub kreatywnego podejścia.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

Do produktów specjalistycznych, wymagających eksperckiej wiedzy lub kreatywnego podejścia.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych

-

-

Wykorzystujące zaawansowane techniki sprzedaży, uatrakcyjniające grafiki (piktogramy), pisane według indywidualnych wymagań klienta.
Cechy opisów produktów do sklepów internetowych
Rodzaje opisów produktów - wybierz swój wariant!
Rodzaje opisów produktów - wybierz swój wariant!
Rodzaje opisów produktów - wybierz swój wariant!

Jakie opisy produktów dla Twojego sklepu?

Większość naszych klientów wybiera podstawowy produkt, jakim są opisy seo. Świetnie sprawdza się on przy większości sklepów internetowych. Opcją dla przedsiębiorców oferujący bardziej wyspecjalizowany asortyment są natomiast opisy specjalistyczne.

Osoby, którym zależy na opisach nieprzeciętnych, takich które wyróżnią je spośród setek innych sklepów, powinny wybrać opisy premium. Chociaż zdajemy sobie sprawę z tego, że na ogół to ograniczony budżet jest czynnikiem determinującym wybór wariantu, to z racji ogromnej wagi, jaką mają profesjonalne opisy produktów do sklepów internetowych, warto bardzo dokładnie przemyśleć tą decyzję.

Czas realizacji opisów produktów

Dbamy o to, żeby terminy były konkurencyjne, w pełni akceptowalne dla zamawiającego. Jednocześnie staramy się dać sobie tyle czasu, by realizacja nie musiała odbywać się na szybko, priorytetem jest najwyższa jakość opisów. Termin zależny jest od poziomu skomplikowania produktów do opisania, ich ilości oraz aktualnej kolejki.

Obejrzyj jak wyglądają nasze opisy produktów do sklepów internetowych

Nasza agencja wykonała już tysiące rozmaitych opisów produktów, od popularnych, codziennych i do znudzenia podobnych przedmiotów, aż po towary specjalistyczne, rzadko spotykane i wymagające eksperckiej wiedzy. Kliknij tutaj, i sprawdź nasze przykładowe realizacje: opis produktu przykład.

 

Jeżeli interesuje Cię inna długość opisu produktu, zapraszamy do kontaktu.